Menjava računovodstva

Menjava računovodstva je enostavna! Čez celoten postopek vas bomo vodili mi!

Kontaktirajte najbližjo poslovalnico

Razmišljate o menjavi računovodskega servisa, pa ne veste, kako in kdaj je pravi čas?

Pogosto se zdi, da je menjava računovodskega servisa zapletena, vendar pa se le ta lahko z našo pomočjo opravi hitro in enostavno, ob tem pa vaše poslovanje naprej poteka nemoteno. 

Če trenutno niste zadovoljni s storitvami svojega servisa, si želite tehnološko naprednejše računovodske storitve oziroma le čutite željo po spremembi, se nam pridružite. Pri nas dobite kvalitetno, profesionalno in cenovno ugodno storitev z osebnim skrbnikom. Zaupa nam že preko 2000 zadovoljnih strank. 

Kako poteka menjava računovodstva?

  1. Kontaktirajte vašo najbližjo poslovalnico in se skupaj z nami dogovorite za srečanje, da skupaj pogledamo vaše poslovanje in morebitne specifike.
  2. Smiselno je preveriti določila obstoječe pogodbe, predvsem kar se tiče odpovednega roka.
  3. Stopili bomo v stik z vašim trenutnim računovodjem, da se naredi primopredaja dokumentov, otvoritveno stanje in doreče datum pričetka. Ponujamo tudi tehnološko naprednejše menjave računovodstva, kjer vam vse podatke prenesemo na obstoječ ali nov računovodski program.
  4. Dodelimo vam osebnega računovodjo, ki se v celoti poglobi v vaše poslovanje, spozna vse posebnosti vašega podjetja in vam zato zna konkretno svetovati. 

Kdaj lahko zamenjate računovodstvo?

Kadarkoli v letu. Prilagodimo se vašemu načinu dela in skupaj izberemo presečni datum sodelovanja.

Želite hitri izračun vaše ponudbe?

Pošljite nam povpraševanje in vam bomo takoj izdelali ponudbo. Zaupane podatke bomo uporabili izključno za izdelavo te ponudbe.

Stranke o nas

Glede na to, da delujemo v dejavnosti, kjer je ključnega pomena, da smo odzivni na spremembe poslovnega okolja, katero se v teh časih nenehoma spreminja, smo zelo hvaležni, da sodelujemo s podjetjem, katero nepretrgoma vlaga v svoje zaposlene, da nam lahko pomagajo na področjih, kjer potrebujemo njihovo pomoč. V teh turbulentnih časih je zelo pomembno, da imate računovodski servis, kateri je profesionalen, se zavzame za svojega poslovnega partnerja ter da ima za vsako vprašanje svoje stranke odgovor, kateri mu je individualno prilagojen ter da mu poda konkretne informacije za lažje odločanje.
Avtohiša Vrtin d.o.o. | Matjaž Vrtin, direktor
S storitvami podjetja sem zelo zadovoljen in toplo priporočam vsem podjetjem manjše in srednje velikosti. Predvsem mi je všeč tesno sodelovanje z g. Šooš-em kjer imam vedno občutek da na poslovni poti nimam le izvajalca, temveč zvestega partnerja ki je vedno prilagodljiv, pripravljen pomagati ali deliti nasvet.
Tretton37, razvoj in programiranje d.o.o. | Nejc Palir, direktor
Vsa priporočila

Naše prednosti

  • Zagotavljamo profesionalen pristop in sodelovanje, ki temelji na strokovnosti in zaupanju, pri čemer je prijaznost pomembna vrednota naših zaposlenih.
  • Zaposlujemo vrhunske strokovnjake s področja računovodstva in davčnega svetovanja.
  • Prisotnost po celi Sloveniji, lahko dostopne poslovne enote z urejenimi parkirišči.
  • Mednarodna prisotnost.
  • Naše storitve znamo prilagoditi mikro, majhnim, srednjim in velikim podjetjem.
  • Specializirani smo za različne dejavnosti, med drugim tudi za javne zavode.
  • Možnost kontrolinga računovodskih procesov znotraj vašega podjetja.
  • Odlikujejo nas številna priznanja, certifikati.
  • Nudimo vse na enem mestu – SPOT točka.
  • Do vsake stranke pristopamo individualno, glede na njene specifične potrebe.
  • Sodobno računovodstvo – tehnološka naprednost in uporaba najsodobnejših informacijskih rešitev.
  • Spletno računovodstvo.
  • Obveščanje strank o pomembnih in aktualnih zadevah preko okrožnic in preko referentovinformacijami prilagojenimi za vašo dejavnost.
  • Prenos znanja in izkušenj med veliko ekipo sodelavcev, ki jih pridobivamo na dnevni ravni. Praktične izkušnje si delimo na tedenskih izobraževanjih.